Suur tänu! Esiteks, ma jätsin härra Ammase ühele küsimusele vastamata. Kas kõik soovijad saavad edaspidi nõuandetelefonilt abi? Tõepoolest, seda rahastatakse kahes etapis. Esiteks on valmisolekutasu lepingupartnerile, millega me lihtsalt tagame selle, et nad seda teenust meile osutavad, selleks kulub umbes 200 000 eurot aastas, ja ülejäänud 400 000 eurot makstakse kõnepõhiselt. Oleneb sellest, kui palju inimesed seda teenust kasutavad, nii palju haigekassa teenuse osutajale maksab. Eelmisel aastal oli kokku 240 000 kõnet ja päevas oli keskmiselt 660 kõnet. Seega, seda teenust kasutab märkimisväärne hulk inimesi ja kõik, kes soovivad, seda saavad.
Nüüd teine oluline küsimus, perearsti juurde minemise võimalus väljaspool tööaega. Nagu endine minister hästi teab, me oleme planeerinud soodustada seda, et inimestel oleks võimalik perearstikeskustesse pöörduda ka töövälisel ajal. Haigekassa on juba rahastamas seda, kui perearstid hoiavad oma keskuse lahti töövälisel ajal, näiteks õhtuti. Tõsi, väga paljud perearstid seda veel ei tee, aga see on selgelt kasvav tendents. Perearstid ka ise mõistavad selle vajalikkust. Loomulikult, kui nad suuremates meeskondades tööle hakkavad, siis on rohkem paindlikkust ja vastuvõtud saavad paremini olla avatud õhtusel ajal, mõnes kohas võib-olla ka nädalavahetustel.
Nüüd sellest, mis siin mitmest küsimusest läbi käis. Kiirabi kohta pean veel kord kinnitama, et inimesel peab olema kindlus, et kui tal on mure oma tervise pärast ja ta kutsub numbrile 112 helistades kiirabi, siis kiirabi ka tuleb ja vaatab ta üle. Seda muutust, et kiirabi hakkaks inimestele ütlema, et tema juurde ei minda, sest tal ei ole piisavalt tõsine probleem, ei ole vaja ja seda ei tule. Mis puudutab seda, et EMO-d on hakanud neid asju üle vaatama, siis ma arvan, et ka siin tuleks olla pigem ettevaatlik.