Ma muidugi loodan, et kõikvõimalikke kartusi ja hirme oleks ikkagi võimalikult vähe. Ei pea kogu aeg kõiki asju kartma ja pelgama. See, et riikidel on sõlmitud piirilepped naabritega, on rahvusvahelises elus tavapärane praktika. Piirilepete puudumine on pigem erand kui reegel. Nii et kui riikide vahel on riigipiir, siis üldjuhul on selle fikseerinud ka vastav dokument ehk piirileping. Nii see tavapäraselt on ja ma ei näe põhjust, miks Eesti ja Venemaa peaksid siin olema erand. Mis puudutab seda, kellele seda vaja on, siis ma arvan, et tulenevalt rahvusvahelisest praktikast ongi seda vaja mõlemale poolele. Ma arvan, et kui püüda üle mõelda või müstifitseerida, kartes, et äkki kuskil on mingi eriti peen tagamõte, siis see ei vii kuhugi. Mis Euroopa Liidu ja Venemaa viisavabadust puudutab, siis siin on Euroopa Liidu ja Venemaa vahelised konsultatsioonid või kõnelused käinud juba mõnda aega. Seal on terve hulk tingimusi, mis on seatud selleks, et need kõnelused võiksid kunagi positiivselt lõppeda. Need tingimused on avalikud. Nii et ka sealt ei ole kindlasti mõtet otsida mingit varjatud päevakava või aspekte. Ma arvan, et nüüd, kui me oleme 21 aastat Eesti riigis saanud asju kujundada nii, nagu me ise tahame, võiksime olla selleski osas palju enesekindlamad. Ka sellestsamast õigusliku järjepidevuse temaatikast rääkides tuleb öelda, et me teame ise väga hästi, et õiguslik järjepidevus Eestis on olemas, Eesti Vabariik kuulutati välja aastal 1918. Ei saa kogu aeg kahtlustada, et kuskil on mingi kahepoolne leping, mis võib selle printsiibi kahtluse alla seada. Eesti tegutseb väga selgelt rahvusvahelises kogukonnas, me oleme vastu võetud olulistesse rahvusvahelistesse organisatsioonidesse ja keegi ei ole meie õiguslikku järjepidevust vaidlustanud.