Aitäh küsimast! Loomulikult oleme me suvi läbi avatud Riigikogu rahanduskomisjonile, andmaks seletusi, millised protsessid toimuvad. Mis puudutab küllalt pingestatud ja kiiret olukorda, nagu meil sellel aastal on, siis tuleb selles näha Eesti eripära. Selle nimel, et riigieelarvet saaks võimalikult kaua arutada ka Riigikogu ja Riigikogu fraktsioonid, on meil fikseeritud, et riigieelarve esitatakse Riigikogule kolm kuud enne uue riigieelarveaasta algust. See ei ole teps mitte kõikides riikides niimoodi. Kui me vaatame seda olukorda, et sellises jahtuvas majanduses oleme n‑ö täpsustatud prognoose võimelised tegema alles augusti lõpus, nii nagu me oleme suvise prognoosiga valmis saanud 25. augustiks, siis on selge, et kui panna ühe kuu jooksul selle täpsustatud prognoosi pealt kokku eelarvet, siis on see küllalt kiire ja survestatud aeg. Ma tahan loota, et sellel aastal on selline õige erandlik olukord. Kui ma vaatan kolleege teistest riikidest, siis Leedus on seaduses fikseeritud aeg 75 päeva enne kalendriaasta algust, Bulgaarias kaks kuud. Näiteks Bulgaaria kolleeg ütles selgelt, et nemad panevad eelarvet ikkagi niimoodi kokku, et oodatakse ära ka kolmanda kvartali tulemused, mis on iseenesest, eriti just keerulistel aegadel, kui muudatused on kiired, õige praktiline. Eesti on oma praktikas ja oma seadustest tulenevalt ette näinud õige pikka eelarve menetlemist Riigikogus, kolme kuud, ja selge, et kui on muutuv majandus ja prognoosid võivad muutuda päris kiiresti, ütleme niimoodi, et kevadprognoosi ja sügisprognoosi vahe rahalises vääringus on ju miinus neli miljardit krooni, siis on selge, et lõpp läheb kiireks.