Ma arvan, et Eesti riigile on üks suuremaid ohte laevaliiklus Soome lahel, kus see järjest tiheneb. Päevas on Balti merel umbes kaks tuhat laeva liikumas ja väga paljud on seotud erinevate ainete veoga, mis on küllalt mürgised. Samas on suured veosed ka meie raudteel ja muus liikluses. Ma arvan, et selline võimekus järgmisel aastal kasvab, sest need vahendid, mida on eraldatud, annavad võimaluse rohkem ja kiiremini reageerida. Kas või näiteks seirelennud, mis on sel aastal, midagi ei ole teha, neli korda nädalas, eelmise aasta kolme korra kohta nädalas, annavad ka sellise tulemuse seoses nende soetatud vahenditega, et laevad ei reostaks meie vett nii palju. Sellega tuleb pidevalt tegelda ja kindlasti ka järgnevatel aastatel kulub nende riskide maandamiseks oluline aeg nii Keskkonnaministeeriumi kui ka Siseministeeriumi tööst. Niipalju veel teadmiseks, et seoses sellega, et Rootsi on eesistuja järgmise aasta teises pooles, valmistame ette Läänemere ühisstrateegiat eesotsas Rootsi riigiga, et siis sellele Euroopa Liidu tasandil veelgi suuremat tähelepanu pöörata.