Ma olen sellega absoluutselt nõus. Ma oleksin isegi natuke kategoorilisem, ma arvan, et see on väga tähtis, et ka Võru-, Valga- ja Põlvamaal areneks ettevõtlus. Ma arvan, et see on riigi seisukohast isegi olulisem kui ettevõtluse arendamine Tallinnas. Sest Tallinnas võib-olla sünnivad paljud asjad, vaatamata linnavõimule, siiski ka tubli valitsuse lähedaloleku tulemusel. Mida saab riik teha? Esiteks on need ikkagi lihtsad asjad – infrastruktuur. Kui me räägime näiteks Kagu-Eestist, siis on äärmiselt olulised maanteed, lairiba, sujuv transport. Teiseks on minu arust üks keskseid küsimusi see, et haridusressursse – ma ei räägi praegu põhikoolidest ega gümnaasiumidest, vaid kutsekoolidest ja rakenduskõrgkoolidest, kui need on piirkonnas olemas – kasutataks käsikäes nende võimalustega, mis ühes või teises piirkonnas on. Lõuna-Eestist võib tuua väga mitmeid näiteid, kus see asi on, ütleksin, lausa eeskuju vääriv, ja on kohti, kus on vaja aidata järele tõmmata. Kolmas asi, kus riik midagi teeb, on ettevõtlusprogrammid. Me võrdleme üht või teist ettevõtlusprogrammi maakonniti, alates starditoetustest kuni tunduvalt keerukamate ettevõtlusprogrammideni. Ettevõtlusprogrammis tehtavad otsustused kajastavad ju ka jätkusuutlikkust ühe või teise valdkonna, sektori puhul. See on see, kuidas riik neid vaatab. Eraldi teema muidugi on jätkuvalt haldusreform. Ma arvan, et meil on vaja omavalitsusi, kellel on võimekust arendada ettevõtlust ka selles mõttes, et koos töötada, luua tingimusi ettevõtluse arenguks. See on minu arvates ettevõtluse arengus praegu üks pudelikael, et omavalitsustel, eriti väiksematel, ei ole väga palju n-ö võimekust selles osas, et asju ette võtta – juba selle tõttu, et inimesi on vähe.