Aitäh, proua Tuiksoo! Selles ei olnud teil õigus, et see on lihtsalt tava, see on praegu ka seaduses kirjas. Vabariigi Valitsuse seaduses on reguleeritud, kuidas maavanema määramise protseduur käib. See toimub niiviisi, et regionaalminister esitab kandidaadi, küsib maakonna omavalitsuste üldkoosolekult arvamust, esitab selle arvamuse ja oma kandidaadi Vabariigi Valitsusele ning siis Vabariigi Valitsus otsustab, kas ta kinnitab selle või ei kinnita. Arvamusi on olnud erinevaid. Ka selles ei olnud teil päris õigus, et enne oleks selle arvamusega alati arvestatud. Kindlasti teate ka ise tuua varasemate valitsuste ajast mitmeid näiteid, kus omavalitsused küll ei kiitnud kandidaati heaks, aga sellegipoolest valitsus selle kinnitas. Paljudel juhtudel, ka sel ajal, kui mina olen minister olnud, on arvamus olnud positiivne, on olnud ka selline seisukoht, et omavalitsused ei annagi arvamust, nad on põhimõtteliselt sellest loobunud ja nad on teatanud, et nad loobuvad arvamuse andmisest. On olnud ka kaks negatiivset hinnangut, otsus on olnud mitte toetada. Ma rõhutan, et maavanem ei ole omavalitsuste saadik riigiasutuses, vaid ta on riigiasutuse juht, kelle on määranud ametisse valitsus. Eelkõige on ikkagi tähtis, kuidas ta juhib riigiasutust ja kuidas ta ühe olulise tegevusena peab järelevalvet omavalitsuste endi tegevuse üle. Selles suhtes ma nõustun, et mõnes mõttes on see keeruline olukord, kui arvamuse andjad ise teavad, et see valitav hakkab nende tegevuse üle otsustama.