Aitäh! Austatud juhataja! Lugupeetud küsija! Jällegi väga hea küsimus, teil on need vist koos ette valmistatud, kõik küsimused tulevad väga head välja. Vaadake, kui me ütleme täpse numbri, kui palju gümnaasiume Eestisse tulevikus jääb, siis see number ainuüksi ei anna ju kohalikule omavalitsusele informatsiooni, kas tuleb remonti teha või mitte. Tähtis on, kuidas saab kohapeal. Kolm paralleeli on mudelina välja pakutud selle jaoks, et õpetajad saaksid koormuse sellessamas koolis gümnaasiumi osas kätte. Ja enamiku ainete puhul, põhiainete puhul see nii on. On erandlikke aineid, kus on tõesti üksikud tunnid, aga nende puhul võib paisutada kuue-seitsme paralleeliga kooliks, ikka ei anna see õpetajale täit koormust kätte. Aga ka praegune põhikool-gümnaasium, kui see on väike kool, ei anna neile õpetajatele täit koormust kätte. Nii et põhiosas võib öelda, et õpetajate koormusest lähtudes on kolm paralleeli miinimum. Aga kui maakonnakeskustes, suurtes linnades on võimalik teha viie paralleeliga gümnaasiumid, siis ma arvan, et need ei ole liiga suured. Mis puudutab võimalikke erandeid, siis neid kindlasti tuleb ja eriti regionaalgümnaasiumide puhul, aga eelduseks võiks olla omavalitsuste kokkulepe. Kui väljaspool maakonnakeskust teha gümnaasium, näiteks neljas, viies vallas on selleks piisavalt õpilasi – praegu on seal kolm-neli eraldi gümnaasiumi, mis õpilaste vähesuse tõttu, kui õpilaste arv lähiaastatel 30% väheneb, võivad kõik lõpuks omavalitsuste otsustega uksed kinni panna –, kui me looksime ühiste halduslepingutega ühise gümnaasiumi, siis saaks see regionaalgümnaasium püsida. Nii et paremat ...