Aitäh selle küsimuse eest! Nagu ma ütlesin, juba eelmise aasta sügisel asusime selle teemaga tegelema, neid analüüse tegema. Mina küll ei ütle, et need asjad oleksid väga äkilised. Minu kogemus näitab, et iga asja jaoks kulub täpselt nii palju aega, kui selle jaoks antakse, ja kui mingi teema on ette võetud, siis seda kas tehakse või seda ei tehta. See lõputu tähtaegade venitamine lõpeb teinekord sellega, et ka kogu eelnev asi on olnud täiesti mõttetu. Aga mis puudutab seda kava, mis esitatakse neljapäevasel kabinetiistungil ka valitsuskabinetile arutamiseks ja seisukoha võtmiseks, siis põhimõtteliselt puudutab see looduskaitsekeskust, keskkonnateenistust, Kiirguskeskust. Mis puudutab looduskaitsekeskuse ja RMK omavahelisi suhteid, siis praktiliste tööde tegemine looduses jääks RMK ülesandeks ja, nagu ma ütlesin, looduskaitse strateegiline, ideoloogiline juhtimine, nagu see siiamaani on looduskaitsekeskuses toimunud, jääks endiselt edasi looduskaitsekeskusele, mis hakkaks toimima uue ameti koosseisus. Pikalt arutati teemat, mis puudutab Keskkonnainspektsiooni, kas selle uue ameti koosseisus võiks olla ka Keskkonnainspektsioon. Ütlen seda, et minagi olin alguses seda meelt, et ta võiks selle koosseisus olla, aga need arutelud ja koosolekud on näidanud, et Keskkonnainspektsioon oma järelevalvefunktsiooniga peaks olema ikkagi väga selgelt lahus ja väga selgelt eraldatud, mis tähendab seda, et praeguses olukorras võiks ta pigem jätkata iseseisva organisatsioonina, Keskkonnainspektsioonina, nii nagu ta on seda täna. Põhimõtteliselt on selline skeem. Neljapäeval valitsus seda arutab. Kas valitsus võtab positiivse või eitava seisukoha, eks see selgub valitsuskabineti aruteludes.