Aitäh! Te eksisite, te saite minust täiesti valesti aru ja ma olen selle pärast pettunud. Ma arvan, et te saate tegelikult väga hästi aru, sest te olete töötanud ju märksa raskemates tingimustes. Me ei pane omavalitsusele postiteenuse osutamise kohustust. Me tahame teha koostööd omavalitsustega sisulistes küsimustes, et maaelanik, ükskõik, kus ta asub, saaks head postiteenust kvaliteetsel tasemel, tänapäevasel tasemel. See on tegelikult meie eesmärk. Nüüd te võite küsida, mis siis seda asendab. Esimene on seesama võimalik frantsiisileping, kus omavalitsus peaks olema partner. Omavalitsus teab, kes on külas need inimesed, kes võiksid olla need n‑ö partnerid, ta saaks neid aidata, lahendada seda küsimust võib-olla koos maakauplustega. Aga Eesti Post seisab selle eest, et oleks postiteenus. Teiseks, personaalne lähenemine igale inimesele. Siin on väga suured moodsa tehnoloogia võimalused: motovahendid, kojukutsed, seesama postibuss, mis on leidnud ühtepidi kriitikat, teistpidi on ta tegelikult vägagi hästi vastu võetud. Vaatame, milliseks elanike arvamus Võrumaal kujuneb, aga selle teenuse järele on juba tekkinud nõudlus mujal Eestis. Lõpuks on niimoodi, et igal maakohas elaval inimesel peaks olema külmkapi peal telefoninumber, millel ta saab alati helistada, kus võetakse kas või 24 tundi ööpäevas vastu, ja inimene saab öelda, et nüüd ta tahab saata pakki Ameerikas elavale tuttavale, ja siis tuleb kirjakandja kas mootorrattaga või autoga, võtab selle paki, vormistab dokumendid ja see saadetakse ära. Just täpselt nii peabki toimima tänapäeva Eestis Eesti Post. Mitte nii, et näiteks reedel kella ühest kella viieni on võimalik siseneda suhteliselt külma majja, kus on juba n‑ö lahkunud töötaja, kes on läinud palju paremale töökohale, sest palk on väike, ja vaatab seal ühte või kahte ümbrikut, millega tal ei ole midagi peale hakata. Aga üheskoos me saaksime selle postiteenuse niimoodi ka maal tegelikult toimima panna.