Aitäh! Vastab tõele, et me oleme sellise küsitluse PRIA abil ja vahendusel teinud, et saada ülevaade, millised organisatsioonid põllumajandussektoris on elujõulisemad, kui palju on neil toetajaid, kui suured on nende taga seisvad huvigrupid. Aga me ei teinud seda küsitlust mitte ainult sellel eesmärgil, et selle järgi kogu sektori rahastamine ümber korraldada, see kindlasti nii ei ole. Eelkõige oli meie eesmärk teada saada, millised on need organisatsioonid, kellega me peaksime tihedamalt koostööd tegema, kes on meie partnerid põllumajanduse ja maaelu arengu nõukogus ja mitmesugustes seirekomisjonides. Me oleme selle küsitluse tulemusi sellevõrra arvestanud, et oleme teinud mitmeid muudatusi, võtnud uusi organisatsioone koostööpartneriteks ja lülitanud neid mitmesuguste komisjonide ja koostöögruppide liikmeks. See oli ikkagi peamine eesmärk. Mis puudutab rahastamist, siis rahastamise puhul me lähtume eelkõige Euroopa Liidu reeglitest. Möödunud aasta 1. maist riigiabi andmise reeglid muutusid. Seal on selged kriteeriumid, millest lähtuvalt me peame sektorit rahastama. Need on läbipaistvuse nõue, võrdse kohtlemise nõue, riigiabi jälgitavus ja kumulatiivse arvestuse pidamise nõue, mis on meie jaoks uus ja tähendab seda, et me peame iga toetuse saaja kohta, ma räägin praegu vähese tähtsusega riigiabist, pidama arvestust, kui palju ta kolme aasta jooksul toetust saab, ja see abi ei tohi ületada 3000 eurot ühe ettevõtte kohta. Selline register peab liikmesmaal olema. Nendest üldistest kriteeriumidest lähtuvalt me ka sektorit rahastame, vastavalt sellele, kuidas riigieelarve seadusega igal aastal raha eraldatakse.