Aitäh! Üldine reegel on see, mida ma ka alguses ütlesin, et koolipidamise eeldus on selles vanusegrupis olevate laste arv. Laialt kõigile lubada, et demograafilistele protsessidele vaatamata gümnaasiumid säilivad, oleks ilmselt mõõdutundetu. Teiseks, maakonnakeskustesse gümnaasiumide tegemine, kuhu koondub rohkem õpilasi, kindlasti tähendab, et ülejäänud maakonnas jääb gümnaasium tõenäoliselt tõmbekeskustesse, aga, nagu teada, õpilaste arvu vähenemise tõttu igal pool gümnaasiumid ei säili. Lõpuks, võrgu korrastamine ja koolivõrgu muutmine ootab ees ka linnades. Ka linnades kõik gümnaasiumid kahtlemata ei säili, neid tuleb liita, ümber organiseerida. Seda teevad linnade omavalitsused. Ma arvan, et paljudes maagümnaasiumides on õppekeskkond õpilase jaoks palju soodsam ja mõnusam ning kasvatus‑ ja rahuliku kujunemise tingimused märksa soodsamad kui suurtes linnagümnaasiumides. Koos Eesti Õpilasomavalitsuste Liiduga planeerime selle vägivaldse ajakirjandusliku hindamismudeli muutmist, kuigi võib-olla lehed teevad edaspidigi edetabeleid ainult riigieksamite tulemuste järgi, aga tuleks arvestada ka muid õpikeskkonna näitajaid, nii et maagümnaasiumid võiksid oma taseme poolest tõusta, minu meelest, päris paljudest linnakoolidest ettepoole. Nagu juttu oli, haridusministeerium peab seisma kõigi taseme koolide eest, kui nad olemas on, ja kahtlemata maagümnaasium, kui on tingimused, et ta olemas oleks, peab nautima ka riigi tähelepanu.