Aitäh! Lühike vastus on, et ei tähenda. Aga kommentaariks võib-olla niipalju, et praegu on olukord selle võrra positiivsem, et meil on olemas riigi poolt kõigepealt järgmise aasta riigieelarve. Ma olen väga tänulik Riigikogu liikmetele, et nad pidasid võimalikuks, arvestades muutunud olukorda, reageerida ka eelarve menetluse käigus ja me saime natukene reservi suurendada. See on väga oluline. Teiseks on olemas töörahu tööandjate ja töövõtjate vahel. Ma arvan, et see on ka ikkagi väga oluline, et üldse ühistransporti arendada. Kolmandaks, olulistel tegijatel, nii tööandjatel, töövõtjatel, maavanematel kui ka ministeeriumil on suhteliselt sarnane arusaam, mida teha lähema kahe kuu jooksul ja mida me võiksime teha järgmise aasta jooksul selleks, et ühistransport saaks areneda, areneks kvaliteet, võib-olla ka kvantiteet. Ma usun, et aastaga olukord loodetavasti paraneb. On aga selge, et ühistransport ei ole kunagi kvaliteetne, kui me ei anna talle aega. Selleks, et inimesed harjuksid sõitma, on vajalik stabiilne areng, aga ka kõigi osapoolte panustamine. Kui eksisteerib see, mida me oleme viimastel aegadel väga palju näinud, et mitmed bussiettevõtjad teevad allapakkumisi, blufivad riigile, võib-olla on selle tõttu järelevalve vilets jne, siis on paratamatult tulemuseks olukord, kuhu me sügiseks olimegi jõudnud.