Aitäh selle küsimuse eest! Mind täiesti jahmatas teie erakonnakaaslase, endise rahandusministri eilne ülestunnistus. Kasutades lihtsalt võimalust, et parlamenditoolis on võimalik avatumalt kõneleda, siis, ütleme, vana, õppinud juristina lugesin ma seda nagu kuriteo ülestunnistamise avaldust. Kuidas on võimalik, et meil oli eelmises valitsuses rahandusminister, kes ütleb kolm kuud hiljem, et andke andeks, me hindasime need aktsiad sadades miljonites üle? Kuidas on võimalik, et see on olnud meie valitsuse rahandusminister! Härra Marrandi, ärge minge veel saalist ära, küsimus on ka teie vastutuses selles osas, et te ostsite raudtee tagasi sellise hinnaga, mille kohta nelja kuu pärast võib öelda, et see ei maksa sellist hinda. Kuidas see võimalik on? Kuid see arutelu meid ei päästa. Selle kohta te võiksite teha ettepaneku, opositsioonil on võimalik nii hääletada kui ka algatada seadusi eraldi komisjoni moodustamiseks. Meie peame edasi elama selles reaalses maailmas, mis täna on. Tänane seis on tõesti niisugune, et Eesti Raudtee veod on vähenenud, nende vedude läbi Eesti vedamine ei ole Eesti valitsuse kontrolli all, Eesti valitsusel on üsna raske neid mõjutada. Järelikult on selge, et Eesti Raudtee tulevik sõltub sellest, kui palju ja kuidas tegelikult areneb transiit ida ja lääne vahel ja kui suure tükikese me siit endale saame. Sellest sõltub Eesti Raudtee areng. Täna julgen ma öelda niipalju, et ei ole ka mõtet väga suurt hädakisa tõsta, vaatame, kuidas need sündmused arenevad. Selleks oleme Vene kolleegidega olnud kontaktis, arutanud neid teemasid. Jah, mul ei ole selles osas väga palju positiivseid uudiseid. Me ei ole võimelised kontrollima seda, mis Vene võimude juures toimub. Ja sellega oleks pidanud arvestama ka teie ja teie rahandusminister, kui te selliseid riske riigile võtsite.