Tänan teid! Vaieldamatult, nagu ma olen siin korduvalt ka öelnud, maksumuudatused on kindlasti küsimusi tekitavad teemad. Selge, et kui me täna räägime maksumuudatustest, siis nendes planeeritud maksumuudatustes on olemas kaks komponenti. Esimene ja olulisem on see, et Eesti võimalikult hästi oleks valmis võimalikuks euroga liitumiseks, ja teine pool on kindlasti eelarvetulude pool ja ka rahva tervis, nii tarbimise suunamine kui ka saadavad vahendid, mida saab tervise edendamiseks kasutada. Kui rääkida esimesest poolest, siis kui me räägime nendest võimalustest, mis Eestil, väga liberaalse majandusega riigil üldse on selleks, et meie puudujääki ehk inflatsioonikriteeriumi mingil määral ohjeldada, siis need võimalused on seotud paratamatute maksumuudatuste suuremal määral toomisega ühte kindlasse, võimalikult varajasse punkti, see on 2008. aasta 1. jaanuarile. See on mõistlik otsus ja ma usun, et selle otsuse kiiluvees, kui me vaatame võimalikke inflatsiooniparameetreid, 2008 6% ja 2009 üle 4%, siis me võime 2010 ja 2011 tõesti olla saavutanud Maastrichti kriteeriumi numbri või 3–3,1%. Nii et ma arvan, et see on praktiline ja pragmaatiline valitsuse samm ja ma usun, et ükskõik kes opositsioonist oleks täna valitsuses, ta saaks aru, et see on üks väheseid asju, mida me teha saame.