Aitäh! Ma ei näe seda, et Rail Balticust tulenevalt on Eesti ühiskond polariseerunud ja nii tugevasti lõhki, nagu te oma küsimuses kirjeldate. Ma tõesti ei näe seda. Kui tullakse siia meeleavaldusele, siis Eesti on ju demokraatlik riik ja meeleavaldusi võib teha. Kui on inimesi, kes ütlevad, et nad ei toeta Rail Balticut, siis see on nende vaba valik, ega seda ei saa pahaks panna.
Ma arvan, et parim sõnum, nagu ma ütlesin, on see, et kui Rail Baltic ühel hetkel valmis on, siis me näeme, kui oluline on tegelikult see ühendus: Ülemiste ja Pärnu vahel – 43 minutit, Ülemiste ja Riia vahel – 2 tundi, Ülemiste ja Kaunase vahel – 3,5 tundi. Me näeme seda, et sellel perioodil tulevad Eestisse väga suured investeeringud, mis kindlasti aitavad kaasa meie majanduskasvule, samuti meie tööhõivele. Ma arvan, et me näeme ka seda, et kui Rail Baltic saab valmis, siis öeldakse liiklusohutuse hinnangus umbes nii, et kui sõita sõiduautoga, siis on see tõenäosus, et juhtub õnnetus, sadu kordi (vist 300 korda) kõrgem kui rongiliikluses. Kui sõita ühistranspordiga (buss versus rong), siis on bussiga sõites see tõenäosus, et juhtub õnnetus, umbes kolm korda suurem kui raudteel. Öeldakse niiviisi, et Rail Balticu kaubarong viib Tallinna–Pärnu vahelt ära circa 50 veoautot.
Ma arvan, et need on väga konkreetsed ja tõsised põhjendused, miks on see ühendus oluline. Lisaks on ta oluline selle pärast, et kui tuleb suurem huvi Skandinaavia poole pealt – mis oli minu vastus esimesele küsimusele –, siis see kindlasti tõstab ka meie majandusettevõtluse aktiivsust.