Aitäh! Kui te vajate stamplauseid, siis ma alles vastasin härra Ammase küsimusele ja ütlesin, et kui 1. jaanuaril 2017 oli maavalitsustega seotud inimesi tööl kokku 477, siis 1. jaanuaril 2018 hakkab neid tööl olema 67. See matemaatika peaks näitama, et 410 inimest on nüüd vähem. See oli punkt üks. Punkt kaks, kuidas saada seda ülevaadet. Ma arvan, et see on küll väga oluline tähelepanek, mis te ütlesite, et on vaja teada, mis on olnud need plussid ja miinused. Ma arvan, et me ei peaks seda omavalitsusreformi kohe esiteks hindama selle kriteeriumi alusel, kui suur on olnud rahaline kokkuhoid. See peaks kindlasti olema üks hinnangu aspekte, aga ma arvan, et palju olulisem on see, missuguseid teenuseid need 79 suurenenud omavalitsust (64 valda ja 15 linna) nüüd suudavad elanikele pakkuda, kas teenuste kvaliteet ja nende osutamise operatiivsus on paranenud, kas omavalitsuste võimekus, ka näiteks nende investeeringuvõimekus on suurenenud, kas omavalitsuste inimeste teadmised ja nende oskus panustada ühte, teise või kolmandasse valdkonda ning nende professionaalsus on suurenenud. Kui me vaatame liitunud omavalitsusi, kes liitusid enne haldusreformi, siis näeme, et neist väga paljud toovad välja kolm peamist aspekti. Üks on see, et teenuste osutamine on kõikides liitunud või ühinenud omavalitsustes tõusnud kõrgemale tasemele, kui see oli nendes omavalitsustes enne liitumist või ühinemist. Teiseks ütlevad nad, et väga selgelt on tekkinud investeerimisvõimekus, on võimalik teha korda mõni konkreetne objekt, on see siis lasteaed, kool või mingi taristuosa. Kolmandaks on nad öelnud, et valla- või linnavalitsuse töötajate professionaalsus on tõesti tunduvalt paranenud. Ma arvan, et neid analüüse tasub siin Riigikoguga tegema hakata kindlasti juba järgmise aasta algusest.